Re: Jaka drukarka ?

Autor: Darek Bajer (dbajer_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 13:12:41 MET DST

> Mam do wyboru dwie drukarki HP DJ 400 za 630 zl i Lexmark CJ 400 za 550
zl.
> Nie wiem ktora wybrac poniewaz roznica w cenie jest dla mnie dosc
> znaczaca ale jesli HP jest znacznie lepsza to moze sie zdecyduje.
Jesli HP to na pewno nie 400 lub 340 - sa awaryjne (wiadomosc potwierdzona
w serwisie HP). Lexmarka uzywalem i szybko zmienilem na HP 690. Teraz
cwicze HP 670 i jestem z niej zadowolony. Z tanszych polecalbym EPSONA
Stylus 200. Ma bardzo przydatna ceche, ze rozumie znaki sterujace z
drukarek iglowych, bo wydrukowanie czegos spod DOS na HP doprowadza mnie
czasem do rozpaczy...
Pozdrowienia.