Re: Nie kupuj drukarek Hewlett Packard HP5L, HP6L !!!!!!!!!!!

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 11:35:09 MET DST

Andrzej Piotr Gilek (apg_at_priv.onet.pl) wrote:

Hej,

  Na mojej stronie mam dosc spory opis HP5L, ale...

: Drukarka niby "sama" sie wylacza i NIE MA wylacznika.
: Ale, UWAGA, tylko wtedy jak w podajniku jest papier.
: Czyli musi byc papier w drukarce zeby sie wylaczyla!!!
: I to jest kretynizm! :-)

o tym patencie nie slyszalem. Dochodzi nastepny argument, ze ludzie w HP to
najgorsze tepaki! Ja sobie radzilem z tym naklejajac czarna naklejke na
diody /Polak potrafi, ale to zakrawa na paranoje/. Majac te wiedze wymysle
cos sprytniejszego -- bede wkladal linijke do drukarki, zeby obciazala
czujnik ;-))))

A swoja droga, zeby byc w zgodzie z prawda -- drukarka HP5L i 6L sie nie
wylacza nigdy. Co najwyzej przechodzi w tryb stand-by. I to tez jest
popieprzony pomysl.

: LUDZIE, NIE KUPUJCIE HP 6L!!!!!!!

Ja bym powiedzial w ogole HP!

milego dnia zycze