Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 11:40:16 MET DST

Slawek wrote:

> real-time.
> >
> A slyszales RA w wersji dual isdn (128k)?

MP3, jak i wszystkie MPEGi jest formatem bardzo niesymetryczym, tzn.
kompresja zajmuje zdecydowanie więcej czasu niż dekompresja (różnica
więcej niż rzędu wielkości). Dlatego też kompresję MPEGów robi się na
specjalnych kartach, a dekompresję można przeproadzić na pececie.

Nie wiem jak się ma stopień kompresji do zużytego w tym celu czasu, ale
jak na mój słuch, to 128kbps jest to ABSOLUTNE mimimum strumienia
danych, przy którym moje ucho nie protestuje (kompresja, jak łatwo
policzyć nieco ponad 11 razy)

Pozdrawiam,

--
Robert Slaski