Nie kupuj drukarek Hewlett Packard HP5L, HP6L !!!!!!!!!!!

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 00:24:40 MET DST

Ludzie, nie wytrzymam!

Znowu widze rewelacyjne recenzje drukarki HP 6L w polskiej prasie
komputerowej. Jest dokladnie to samo co przy HP 5L.
To jest ta sama drukarka tylko szybciej drukuje.
I PEWNIE MA TE SAME BLEDY!
Znowu mowi sie ludziom, ze to najlepsza drukarka pod win95.

Dlaczego nikt wtedy nie pisal i nie grzmial o tym, o czym powie KAZDY
sprzedawca
i co drugi uzytkownik - ze te drukarki mialy spierniczony czujnik i uklad
przesuwu papieru!

Gdzie, do jasnej cholery, mozna bylo o tym przeczytac?

Teraz znowu mase ludzi kupi ten model i bedzie (tak jak nizej podpisany
:-( )
pluc sobie w brode.

Kupilem ja w ub. roku, dzialala mi czasem dziwnie, w koncu sie zepsula.
Gdy odebralem ja z serwisu HP miala wymienione wszystko oprocz
lasera i obudowy.
( przy okazji - odradzam firme HDD Komputer z Bielka-Białej!
To co ci ludzie opowiadaja klientom to sa szczyty kretynizmu (sluze
przykladami).

Co mi sie w tej drukarce (po roku uzywania) nie podoba:

- miala spierniczone sterowniki pl ale je sciagnalem samemu - niech bedzie

- komunikacja na linii drukarka-PC jest irytujaca; przy szybszym procesorze
drukarka
ma klopoty z polaczeniem sie i tkwi do bolu w stanie laczenia,
caly PC-et wtedy CZEKA - wszystko sie spowalnia, nawet mysza!!!!

- notoryczne komunikaty o zacieciu papieru gdy w drukarce w ogole nie ma
papieru!

- likwiduje sie to przez otwarcie i zamkniecie obudowy! :-)

- jak w podajniku jest mniej papieru niz puszczono stron wydruku
to powyzszy komunikat "o zacieciu" jest pewny.

- gdy w glownym podajniku nie ma papieru i wkladasz kartke do podajnika na
pojedyncze kartki to na pewno drukarka sie "zatnie" i nie bedzie chciala
brac papieru.

Z mniej waznych rzeczy:

Drukarka niby "sama" sie wylacza i NIE MA wylacznika.
Ale, UWAGA, tylko wtedy jak w podajniku jest papier.
Czyli musi byc papier w drukarce zeby sie wylaczyla!!!
I to jest kretynizm! :-)
Nie mozesz sobie przykryc drukarki, bo jak wyjmiesz
papier to ci sie bedzie caly czas swiecic dioda z ostrzezeniem!
Jak ktos cos takiego wymyslil?

LUDZIE, NIE KUPUJCIE HP 6L!!!!!!!

Andrzej

apg_at_priv.onet.pl