CD-ROM i IRQ15

Autor: Jacek Kolodziejczyk (jackol_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 02:59:02 MET DST

Cześć!
Mam problem z połączeniem trzech urządzeń:
1. HD 2,5GB Segate w BIOS-ie opisany jako LBA,
2. HD 130MB Segate (nie śmiejcie się, znakomicie się spisuje jako
miejsce do kopiowania ważnych danych), Normal,
3. CD-ROM, IMES ATAPI x4 (podróba IBM-a Made in Taiwan).
Nie mogę połączyć tych trzech urządzeń razem.
Jak na Primary IDE wisi 1HD i CD-ROM, to CD-ROM zwalnia mi 1HD i
powoduje pady systemu. Na Secondary IDE 1HD nie chce się uruchamiać
(gdzieś widziałem info, że LBA nie może być przenoszony na inny slot).
Także CD-ROM nie działa na Secondary (tego to już nie rozumiem :-(((
). W menadżerze urządzeń, obojętnie jak połącze dwa dyski lub dysk i
CD-ROM nigdy nie widzę przerwania 15( to samo z trzema urządzeniami, z
tym, że jedno zawsze nie działa). Trzech urządzeń, na dzień
dzisiejszy, podłączyć się nie da. Próbowałem wszystkich kombinacji.
Jak to zrobić, żeby 1HD był na Primary, a dwa następne urządzenia na
Secondary IDE ???

Jacek