Re: CD-ROM i IRQ15

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 13:37:03 MET DST

On Sun, 07 Sep 1997 00:59:02 GMT, jackol_at_polbox.com (Jacek
Kolodziejczyk) wrote:

>Cześć!
>Mam problem z połączeniem trzech urządzeń:
>1. HD 2,5GB Segate w BIOS-ie opisany jako LBA,
>2. HD 130MB Segate (nie śmiejcie się, znakomicie się spisuje jako
>miejsce do kopiowania ważnych danych), Normal,
>3. CD-ROM, IMES ATAPI x4 (podróba IBM-a Made in Taiwan).
[ciach]
Miałem podobny problem Segate 845 Mb i Maxtor 345 Mb i wydaje mi się
że wina leży po stronie Segate słyszałem że Segate pod tym względem
jest zaborczy i lubi występować solo lub z równym sobie.
Twój drugi dysk jest już wiekowy i młodszy brat nie przyznaje się do
niego ;)
Ja rozwiązałem ten problem podpinając CD do karty dzwiękowej ;-)))

Pozdrawiam

_

DAREK
 1. e-mail: darles_at_priv.onet.pl