Re: PCQ redagowane przez lamerow

Autor: Waldemar Szymanski (vigo_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 01:43:44 MET DST

Michal Zielinski wrote:

> Taaak , krowa to piekny ptak..
  a jak wysoko skacze o tyczce ...

> Z innego artykulu , moze nie slowo w slowo:
>
> "..o ile mi wiadomo, pierwszy impuls naliczany jest po trzech
> minutach, a
> kazdy nastepny po minucie.."

Chryste Panie !!!
Czy w redakcji PCQ nie ma ludzi ktorzy korygowali by tekst pod
wzgledem merytorycznym ?! Takie wpadki zdazaja sie coraz czesciej.
Czasami odnosze wrazenie ze to pismo dedykowane jest debilom.
Sporo mozna by przytoczyc tekstow w iscie amerykanskim stylu :
"aby uzadzenie dzialalo poprawnie trzeba wlozyc wtyczke do gniazdka"
Przy okazji niektore teksty lekko zajezdza Micro$yfem.(Nawiazujac do GW)

> Inet:venglin.home.ml.org

PS1 Przepraszam jezeli urazilem czytelnikow PCQ (sam do nich naleze)
    ale takie sa fakty.
PS2 "Najpopularniejsze w polsce czasopismo uzytkownikow komputerow"
    jak glosi napis na okladce.

Pozdrawiam.

--
             _/     Life is Brutal and full of zasadzskas !