Re: Komputer z Ameryki - so i win95

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 01:48:17 MET DST

On 4 Sep 1997, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:
>Ciekawostka2. Pewien znajomy webadm przytoczyl mi wyniczki testow
>wydajnosci serverow WWW (porownanie FreeBSD + Apache i jakiegos NT na
>identycznych komputerach). Ot podlaczona testowa siec z ilustam
>komputerami + server WWW i testujemy jak sie zachowuje przy roznym
>obciazeniu. Na pcozatek instalacja software, konfiguracje defaultowe,
>jakiestam strony WWW wrzucone. Dla proby puszczono server na BSD z 200
>klientami jednoczesnie korzystajacymi z servisu. Dzialalo.
>
>Test wlasciwy rozpoczeto od 100 klientow. BSD przeszlo jak burza, NT...
> [...]

Dopytaj sie. Jak na moj gust to straci renome, bo pamietam jeszcze
wyniki testow Netscape. Przy podobnych warunkach [symulowane
obciazenie setkami uzytkownikow] serwer Netscape pod NT uzyskal cos
dwukrotnie lepsze wyniki niz IIS+NT, z czego [testowal Netscape]
wynika ze IIS ma CO NAJMNIEJ wydajnosc rzedu polowy FastTracka,
i nie zatyka sie przy setce uzytkownikow.

P.S. proby sprawdzenia IIS skryptem pod Slowlarisem co sciagal strony
   skonczyly sie ... zapchaniem suna :-).

J.