Re: Komputer z Ameryki - so i win95

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 01:55:54 MET DST

 Karpio, nie denerwuj sie ! Ten wybuch epistolografii, swiadczy, ze
jestes na skraju zalamania nerwowego. Ja tez jestem fanatykiem u*x'a
ale zachowaj profesjonalne opanowanie :) ( najwazniejsze to tzw.
professional look ).
BTW. widzialem w telewizorze: system sterowania ruchem pod kanalem La
Manche ( dla ludzi zza oceanu: taki row z woda miedzy Anglia i Francja
) jest postawiony na QNX.

milosz danielewski