Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 07:59:58 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in article <340c0a78.996224_at_news.icm.edu.pl>...

>Do ciebie chyba faktycznie nic nie dociera. Wiec tlumacze lopatologicznie -
>jak Polak z kraju Polakowi na wygnaniu:

Nie jestem Polakiem na wygnaniu i nigdy nim nie bylem.

>FAKT 1: Ta firma, ktorej produktu uzywasz (Microsoft) jest niewatpliwie
>wiodaca firma.
>FAKT 2: Jak sam widzisz wypuscila ona skonczonego gniota, ktory
kilkakrotnie
>wysyla ten sam list do sieci.

Ten gniot to beta. Ma prawo miec bledy.

>Czy fakty dotarly? A wiec wniosek:

Jakie fakty znow?

>WNIOSEK: Wiodaca firmy moga wypuscic gniosty, ktore moga byc nawet
sprzedane
>(skopiowane, uzywane, itd.) w bardzo duzej ilosci.

Beta. Maja prawo miec bledy do 9/30/97

>A teraz skojarz to sobie z firma Dell i pomysl troche, bo ja nie mam do
>ciebie cierpliwoscii.

Nie potrafie widocznie tak jak ty wyciagac wnioskow bo nei nasuwaja mni sie
zadne.

>Jak widze, potrafisz zyc na koszt Ameryki.

Zdarzalo mi sie zyc na koszt rodzicow. Ameryki? Chyba nie.

A propos: ile wyplacaja Ci teraz
>zasilku? :P.

Coz, gdyby nawet wyplacali to i tak bylby wiekszy niz to co zarabia
 polski lekarz wiec nie mam sie czego bac.

>PS. Szkoda, ze takie osobniki tworza obraz Polski za granicami kraju.

Obraz za granicami kraju kreuja media i to nie jest problem dal Polski i nie
jest problem Polski. Problem jest ze takie ososbniki jak ty sprawiaja ze
Polska jest taka prowincja.