Re: Komputer z Ameryki

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 19:09:38 MET DST

On Tue, 2 Sep 1997 01:59:58 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Nie jestem Polakiem na wygnaniu i nigdy nim nie bylem.

A wiec jestes imigrantem - co za roznica...

>kilkakrotnie
>
>Ten gniot to beta. Ma prawo miec bledy.

Sam widzisz jaka sila reklamy - wolisz uzywac gniosta z bledami, w dodatku
bety niz juz sprawdzonego softu.

>Jakie fakty znow?

ROTFL!

>sprzedane
>
>Beta. Maja prawo miec bledy do 9/30/97

Sam widzisz jaka sila reklamy - ludzie wola beta z bykami itd.

>Nie potrafie widocznie tak jak ty wyciagac wnioskow bo nei nasuwaja mni sie
>zadne.

To ja juz nic naprawde nie poradze...
BTW. Pomoz gosciowo na pl.*.win95 - ma firmowy komputer i nie wie jak dostac
sie do BIOS-u. Kazda pomoc fachowca zza kaluzy mile widziana.

>Zdarzalo mi sie zyc na koszt rodzicow. Ameryki? Chyba nie.
>
>A propos: ile wyplacaja Ci teraz
>>
>Coz, gdyby nawet wyplacali to i tak bylby wiekszy niz to co zarabia
> polski lekarz wiec nie mam sie czego bac.

Sam widzisz - USA jest pieknym krajow dla pasozytow :).

>Obraz za granicami kraju kreuja media[...]

A wiec jednak reklama! No coz, czasami prawda jednak ci sie wymsknie. :)

> i to nie jest problem dal Polski i nie
>jest problem Polski.

Aha...

>Problem jest ze takie ososbniki jak ty sprawiaja ze
>Polska jest taka prowincja.

To straszne. Chyba sie powiesze. A moze wyemigruje :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html