Re: Komputer z Ameryki

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 00:11:27 MET DST

On Sun, 31 Aug 1997 00:54:28 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Nie mama pojecia co to jest "private Della" choc wiem co to Dell wiec ci
>nie odpowiem.
> Pewnie uzywasz jakiegos angielskiego okreslenia mylac znaczenie.
>To bardzo czeste u was.

Skoro nie wiesz o co chodzi to ja nic na to nie poradze. Tlumaczyc nie bede.

>Na listach z unix czy linux rowniez?
>Czy tam sa moze tylko podziekowania dla autorow?
>
>MS to JEST wiodaca firma a wam jest glupio ze wiedziecie najwyzej w spozyciu
> czystego alkocholu na glowe obywatela stad te ciagle zale.

Do ciebie chyba faktycznie nic nie dociera. Wiec tlumacze lopatologicznie -
jak Polak z kraju Polakowi na wygnaniu:
FAKT 1: Ta firma, ktorej produktu uzywasz (Microsoft) jest niewatpliwie
wiodaca firma.
FAKT 2: Jak sam widzisz wypuscila ona skonczonego gniota, ktory kilkakrotnie
wysyla ten sam list do sieci.
Czy fakty dotarly? A wiec wniosek:
WNIOSEK: Wiodaca firmy moga wypuscic gniosty, ktore moga byc nawet sprzedane
(skopiowane, uzywane, itd.) w bardzo duzej ilosci.
A teraz skojarz to sobie z firma Dell i pomysl troche, bo ja nie mam do
ciebie cierpliwoscii.

>Ruszcie glowami pokazcie swiatu co potraficie.

Jak widze, potrafisz zyc na koszt Ameryki. A propos: ile wyplacaja Ci teraz
zasilku? :P.

PS. Szkoda, ze takie osobniki tworza obraz Polski za granicami kraju.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html