Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 07:44:23 MET DST

Robert Slaski wrote in article <340B06D6.BAC47994_at_ee.pw.edu.pl>...

>Slawek wrote:
>
>[...]
>
>[...]
>
>Wiesz co, Sławku, pomijając sensowność tego o czym piszesz i czego się
>(na razie) nie czepiam, Twoje podejście do nas Polaków po wschodniej
>stronie kałuży jest po prostu wqrwiające (oops, bo wyjdę na chama).
>Gdybyś w Stanach coś takiego jawnie powiedział o mnie na forum
>publicznym (a usenet, choć jest forum publicznym, jest de facto
>anonimowy), mój prawnik mógłby oskubać Cię do gołej, za przeproszeniem,
>dupy.

Nie gadaj? Byles kiedys w USA? Znasz system pawny Wiesz co to libel i
slander?
Nie? To nie gadaj glupot. Twoje wyobraznie o USA nie koniecznie
musi byc bliskie rzeczywistosci.
Nie jest.
Podejscie do was jest wynikiem frustracji. Nic do was nie dociera.

>Political correctness to nie myśmy wymyślili, na szczęście.

Nie wyscie za to wybrali komunistow w wyborach i macie najlepsze prawo
prasowe na swiecie.