Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 16:41:09 MET DST

Andrzej Karpinski wrote in article <8E7702607C_at_golem.umcs.lublin.pl>...

>Jesli firma jest S.C. (spolka cywilna) to nawet gdy przestanie istniec
>wlasciciele ponosza pelna odpowiedzialnosc prawna, finansowa itd jesli
>chodzi o gwarancje, platnosci itd itd.

>Jesli firma jest S.A. (spolka akcyjna) SP. z O.O. (spolka z ograniczona
>odpowiedzialnoscia) to w momencie zamkniecia (upadku, likwidacji) firmy
>mozesz pojsc sie poskarzyc do mamusi bo nic nie wskurasz.

>Male firmy sa zwykle S.C. :>

Wiec zamiast serwisu opartego na duzej firmie (mam na mysli duza firme jak
dell) oferujesz mi
piec lat of costly litigation zanim zobacze centa. Co w miedzyczasie?
Chyba zartujesz.
Moze w poziomu inzyniera tak to wyglda jak piszesz ale rzeczywistosc jest
inna.