Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 01:32:19 MET DST

Dnia Mon, 1 Sep 1997 10:41:09 -0400, Slawek napisał(a):

>Andrzej Karpinski wrote in article <8E7702607C_at_golem.umcs.lublin.pl>...

>Wiec zamiast serwisu opartego na duzej firmie (mam na mysli duza firme jak
>dell) oferujesz mi

Dziękuję... serwisy "dużych" firm potrafią jedynie wykazać się ignorancją
małego (mniej niż kilkaset komputerów) klienta i totalną niekompetencją...

>Moze w poziomu inzyniera tak to wyglda jak piszesz ale rzeczywistosc jest
>inna.

Rzeczywistość jest taka, że jeśli padnie Ci sprzęt kupiony w małej firmie,
to na drugi-trzeci dzień dostaniesz go działającego. Jeśli to samo zdarzy Ci
się w dużej firmie (Optimus, Vobis, HP itp.) to po dwóch tygodniach dowiesz
się, że faktycznie był zepsuty i teraz właśnie pojechał do centrali...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|