Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 07:48:41 MET DST


Jaroslaw Lis wrote in article <340b03b8.3651226_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>On Sun, 31 Aug 1997 00:47:59 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>>Radoslaw Poplawski wrote in article <340e6f57.3428554_at_news.icm.edu.pl>...
>>>Ale poniekad prawdziwe. W koncu nie chodzi o to czy produkuje sie towar
zly,
>>>czy dobry - chodzi o to aby go sprzedac. A klient kupuje, bo wydaje
mu/mysli
>>>ze/ma taka nadzieje, ze kupuje towar przynajmniej sprawdzony.
>>
>>Marke firma zdobywa dobra jakoscia.
>
>???
>
>REKLAMA, Slawku, REKLAMA !!!
>
>Jakosc to czynnik trzeciorzedny.
>
Nie Jarku marke zdobywa sie jakoscia.
Reklama moze zachecic do pierwszego zakupu ale nie stworzy ci rzeszy
lojalnych klientow.
Marke tez bardzo szybko sie traci jesli za reklama nie pojdzie jakosc.
Reklama nie zastapi tez value.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:20:43 MET DST