Re: Polskie fonty w ISO

Autor: Michal Macierzynski (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 22:35:18 MET DST

At 12:33 97-08-27 +0200, you wrote:
>On 25 Aug 1997 22:03:05 +0200,
>=?iso-8859-1?Q?Micha=B3?=.=?iso-8859-1?Q?_Macierzy=F1ski?=@polonez.man.lodz
.pl

>A pod jakim systemem chcesz tego uzywac? Jak plik z Worda, to rozumiem
>ze windoza? I po cholere ci fonty ISO Latin2??? Programy komunikacyjne
>(netszkapa, misie) maja psi obowiazek przekodowywac z wewnetrznego
>standardu cp1250 na iso 8859-2 w locie przy wypuszczaniu tekstu w
>swiat. Do pisania plikow html tez powinny konwertowac przy zapisie na
>dysk - zatem zadne czcionki dodatkowe nie sa ci potrzebne, wystarczy
> [...]

No tak chetnie bym nie uzywal takich czcionek, ale co zrobie, jak ok 40%
tych czsionek uzywa??? Wsrod wron kra kracze jak one :)))
Ale tak na powaznie, jesli ktos pisze w iso, to na zwyklych fontach s z
krecha wychodzi fatalnie. A majac czcionki isa, jest juz znoscnie. Znosnie
co do ogonkow, ale nie do samego wygladu liter...
Ale jesli sa takie problemy i Eudory nie da sie przekonfigurowac, to juz
wole pisac bez ogonkow.....

No ale znowu beda sie smiali, buuuuu

pozdrawiam
Michal M.