Re: Chcę zmienić monitor...

Autor: Michal Macierzynski (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 22:35:32 MET DST

At 23:15 97-08-25 +0200, you wrote:

>>Chcę zmienić monitor.
>>Mam 2 letniego Daewoo 15''.
>dlaczego chcesz go zmienic?

1. Bo wmówiłem ojcu, że są teraz nowsze i lepsze dla zdrowia.
2. (i chyba najważniejsze) Używam filtra Visiguarda dałem za niego 175 zł
ze 4 lata temu czy jakoś tak. No więc filtr ten wymaga, aby dać monitorowi
wszystkie jasności na full. I teraz w dzień nie widzę nic na czarnym tle -
np. w demku Diablo 2/3 ja nic nie widzę (obraz ciemny, nic nie daje nawet
odsunięcie filtra). Czyli krótko mówiąc tak jakby się wyświcił czy coś.
Jedyny jako taki ratunek to czekanie do wieczora i wtedy jakoś mozna grać -
w dzień tłukę win95 :))
Mozliwe, że część winy to złe ustawieni - blisko okna pod kontem.
Pragnę więc pozbyć się trudu jak jest okazja - jak pisałem nawet odsunięcie
filtra nic nie daje - czyli 2 lata monitor pracował na full na wszystkich
rozjaśniaczach....

Help!
Michał M.

Michal Macierzynski