Re: Polskie fonty w ISO

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 00:45:56 MET DST

At 22:37 08-27-97 +0200, you wrote:

>No tak chetnie bym nie uzywal takich czcionek, ale co zrobie, jak ok 40%
>tych czsionek uzywa??? Wsrod wron kra kracze jak one :)))
>Ale tak na powaznie, jesli ktos pisze w iso, to na zwyklych fontach s z
>krecha wychodzi fatalnie. A majac czcionki isa, jest juz znoscnie. Znosnie
>co do ogonkow, ale nie do samego wygladu liter...

  Jesli uzywasz programu mailowego to powinienes uzywac czcionek
  nieproporcjonalnych ale fix (o ustalonej szerokosci albo inaczej
  terminalowych). Jak jutro dasz znac to ci takie podesle mailem.
  Jest to moja wlasna przerobka fontu VGAFIX.FON.

>Ale jesli sa takie problemy i Eudory nie da sie przekonfigurowac, to juz
>wole pisac bez ogonkow.....

  ja teraz piszę z Eudory i jak widać (ciekawe czy wogóle widać)
  to można tak ustawić żeby było dobrze.