Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 15:26:45 MET DST

Lech Szychowski wrote in article <5u11gj$nb5_at_news.pse.pl>...

>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: Ergo: twoj skladak bedzie o wiele drozszy.
>
>Mocne. Zapytam bezczelnie: jak wiele składaków o porównywalnych z
Dell'ami
>osiągach/cenie widziałeś? I z jakich części były one złożone?

No przeciez wiesz ze nie widzialem bo to nie Bulgaria ani Polska a USA.
Czy skladak bedzie tanszy jesli czesci beda z normalnego zrodla czyli takie
ktore nie wywolaja serii postingow "dlaczego nie chce mi chodzic....." i cos
tam, watpie?
Przeciez czytam ta liste i caly czas co komus nie dziala i cos sie nie chce
instalowac. Zastanawialem sie i juz chyba wiem dlaczego....

Wracajac do skladakow to sa tansze gdy kupujesz czesci na bazarach ale
kupujac u dystrybutorow nie dostaniesz ceny zblizonej do ceny jak dostaje
Dell (bardzo szanowanana i o wysokiej jakosci produktow firma) czy inni
duzi skladacze, pomijajac mniejszych zyjacyah z volume discounts na
czesciach wlasnie i sprzedawaniu gwarancji.

Tak, zlozysz sobie komputer i bedzie porownywalny cenowo.
Ale tylko na pierwszy rzut oka.

slawek
pisz pod: nyce_guy_at_irc.pl

           Sluchaj polskiego radia poprzez Internet!
   Zobacz sam: http://www.superlink.net/~sduchnow