Re: Komputer z Ameryki

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 16:12:28 MET DST

> Wracajac do skladakow to sa tansze gdy kupujesz czesci na bazarach ale
> kupujac u dystrybutorow nie dostaniesz ceny zblizonej do ceny jak dostaje
> Dell (bardzo szanowanana i o wysokiej jakosci produktow firma) czy inni
> duzi skladacze, pomijajac mniejszych zyjacyah z volume discounts na
> czesciach wlasnie i sprzedawaniu gwarancji.

Piszesz o Polsce czy o USA? W Polsce cenę tańszą od Della uzyskałem (pisałem o
tym we wcześniejszym postingu) dodając ceny części z oferty dystrybutora (nawet
nie hurtowni), sprzedającej części (i zresztą komputery - także "markowe")
detalicznie. Z gwarancjami i supportem (o ile o czymś takim w Polsce w ogole
można mówić: "markowe" firmy dają go jeszcze mniej). Z części bazarowych
wyszłoby jeszcze znacznie taniej, chociaż masz rację:nie tak pewnie co do
działania tychże części.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl