Re: Pomocy ! Jak nagrywac CD-R?

Autor: Mirek Glaz (glaz_at_bci)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 15:35:12 MET DST

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.BSI.3.96.970827104537.13048H-100000_at_hoth.amu.edu.pl>...
> On 27 Aug 1997, Piotr Mi?kowiec wrote:
>
> #>Czesc
> #>Potrzebuje informacji na temat formatow CD-R (ISO 9660,MS-DOS, JULIET )
> #>W jakim programie najlepiej narywać plytki(pod WINDOWS 95) by mozna
bylo
> #>nagrywac krzaki (~!@#$%&*).
>
> Krzakow nie wolno. Wezmiesz taki krazek na Maca i co? Kaszana bedzie.

Huh! Czlowiek cale zycie sie uczy. Nagrywam krazki na Mac'a od roku i o tym
nie wiedzialem :). Na macu jedynym znakiem jakiego nie udalo mi sie wrzepic
w nazwe pliku byl srednik (Mac OS uzywa go jak separatora w nazwie sciezki
dostepu do pliku). Pod 95 tez rozne dziwne rzeczy w nazwach plikow uchodza
:))).

> #>Co z formatami MODE 1 i MODE 2 w którym lepiej nagrywac by starsze
CD-ROMy to
> #>czytaly.

Z komercji polecam Easy CD PRO, Corel Creator (troche mniej go polecam) lub
Gear.
Odrzadzam romansu intelektualnego z WinOnCD - moze doprowadzic do
wodomozgowia, program przechodzi wiele chorob wieku dzieciecego i lepiej
poczekac na stabilniejsza jego wersje.
Z shareware raczej nic - szkoda mi troche plytek, kazda kosztuje :).