Re: Komputer z Ameryki

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 16:26:16 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: >: Ergo: twoj skladak bedzie o wiele drozszy.
: >Mocne. Zapytam bezczelnie: jak wiele składaków o porównywalnych z
: >Dell'ami osiągach/cenie widziałeś? I z jakich części były one złożone?
: No przeciez wiesz ze nie widzialem bo to nie Bulgaria ani Polska a USA.

To, excusez les mots, po ch* się odzywasz? :)))

: Czy skladak bedzie tanszy jesli czesci beda z normalnego zrodla czyli
: takie ktore nie wywolaja serii postingow "dlaczego nie chce mi
: chodzic....." i cos tam, watpie?

To sobie wątp. Ja mam w tym wypadku nad Tobą przewagę: _wiem_, jak chodzą,
ile kosztują i co za to zapewniają Dell'e (bo kupuje się je w firmie, dla
której pracuję) oraz _wiem_, jak chodzą, ile kosztują i co za to zapewniają
składaki (bo np. sam na takim pracuję).

: Wracajac do skladakow to sa tansze gdy kupujesz czesci na bazarach ale
: kupujac u dystrybutorow nie dostaniesz ceny zblizonej do ceny jak dostaje
: Dell (bardzo szanowanana i o wysokiej jakosci produktow firma) czy inni
: duzi skladacze, pomijajac mniejszych zyjacyah z volume discounts na
: czesciach wlasnie i sprzedawaniu gwarancji.

Ponownie przepraszam, ale o tym, jakie są w Polsce ceny i jakie ceny
ja dostanę, także niczego nie wiesz, prawda? To przyjmij do wiadomości,
że z powodu istnienia względnie dużego rynku nabywców podzespołów ich
cena jest często niższa niż w USA.

: Tak, zlozysz sobie komputer i bedzie porownywalny cenowo.
: Ale tylko na pierwszy rzut oka.

Polecam proste ćwiczenie: złóż, a potem pogadamy.

--
	Leszek.