Re: Jak laczyc sie na kable????

Autor: Bizon (bizontm_at_polbox.com)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 12:55:01 MET DST

>Domyślam się, że inter*.exe z DOSa ? A może Windoze 95 ? Nie ważna :-)
>Polecam LapLink (jest gdzieś wersja windowsiana, ja moge podesłać 5.0 dla
>DOSa) lub LANTASTIC 5.0 Z. Ten drugi wygląda jak zwykły Lantastic i jest dla
>programów widoczny jak zwykły Lantastic (można oszukać program wymagający
>sieci NetBios), ale chodzi po modemie, kablu równoległym i szeregowym [też
>posiadam i mogę wysłać]. Porównanie ? LapLink jest bardzo szybki, ponieważ
>używa kompresji w locie i podwyższonej wielkości bloków, a Lantastic
>udostępnia wiele innych usług oprócz samego kopiowania plików (z
> [...]
Sorry , a po co im programy do kopiowania przez kabel??? jezeli chca
pograc w Duka?? (gra sie zajebiscie-gralem rok temu z
kumplem...-polecam Uart 16550 (czy cos takiego) i 16MB Ramu - bo moze
sie Duke czasami wieszac)
! Sprawdzcie najpierw kabelek pod chocby Nortonem...
No i odpalcie Duka przez setup.
                                Bye - Bizon