Re: Jak laczyc sie na kable????

Autor: Zabor (zabor_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 12:39:39 MET DST

Bizon <bizontm_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<3402c82c.79604_at_news.nask.org.pl>...

> Sorry , a po co im programy do kopiowania przez kabel??? jezeli chca
> pograc w Duka?? (gra sie zajebiscie-gralem rok temu z
> kumplem...-polecam Uart 16550 (czy cos takiego) i 16MB Ramu - bo moze
> sie Duke czasami wieszac)
> ! Sprawdzcie najpierw kabelek pod chocby Nortonem...
> No i odpalcie Duka przez setup.
> Bye - Bizon

Domyslam sie ze chodzi o COM2 albo COM1 bo UART to jeden z jego parametrow.
Grałem z kumplem rok temu przez połączenie szeregowe
przez COM2. Miałem jeszcze bardzo starą płytę a kumpel nową. Mój port
miał UART 8250 a jego 16500 , często się gierka wieszała.
Dlatego jak będziesz grał przez kabel , zwróć uwagę na te parametry.
Potem już tylko setup i serial game.......
PA!

zabordude