Re: Jak laczyc sie na kable????

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 19:18:14 MET DST

CRASH OVERRUN <mwitka_at_friko.onet.pl> wrote:
> Dzisiaj chcialem sie z kumplem polaczyc na kable i zaladowac w Duke 3D i
> sie nie dalo!!!
> Polaczylismy kompy kablami , dopisalismy co trzeba w config.sys i okazuje
> sie ,ze po starcie jeden kopm nie widzi dyskow drugiego ( oznaczenia F: ,
> G: , itd. sa , ale nie mozna
> nic z nich odtworzyc - efekt nie wlozonej dyskietki)????
> Co robic !!! Prosze o szybka odpowiedz, najlepiej jeszcze 22.08.97 !!!!

Domyślam się, że inter*.exe z DOSa ? A może Windoze 95 ? Nie ważna :-)
Polecam LapLink (jest gdzieś wersja windowsiana, ja moge podesłać 5.0 dla
DOSa) lub LANTASTIC 5.0 Z. Ten drugi wygląda jak zwykły Lantastic i jest dla
programów widoczny jak zwykły Lantastic (można oszukać program wymagający
sieci NetBios), ale chodzi po modemie, kablu równoległym i szeregowym [też
posiadam i mogę wysłać]. Porównanie ? LapLink jest bardzo szybki, ponieważ
używa kompresji w locie i podwyższonej wielkości bloków, a Lantastic
udostępnia wiele innych usług oprócz samego kopiowania plików (z
uruchamianiem programów zdalnie włącznie).

--
 * FidoNet: 2:480/124 ** PascalNet: 115:4800/0 ** Inet:venglin.home.ml.org *
 * finger me for pgp-key ** fingerprint: 1F45BE1415E143F1 A5A68CDB39D9004C *