Re: Komputer z Ameryki

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 20:16:02 MET DST

On Tue, 26 Aug 1997 10:58:03 +0200, Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl>
wrote:

>Komputery "markowe" pewnie tak. Składak jak udowodniłem, niekoniecznie. Rzecz w
>tym, że ja nie chcę komputera markowego w ogóle, szczególnie gdy jak w przypadku
>Della nawet nie ponformują mnie:
>a) jak jest w nim płyta główna
>b) jaka karta grafiki
>c) jaki dysk (jest tylko pojemność)
>
>Tych informacji nie ma na stronie Della. To jest niestety kupowanie kota w
>worku.

Tak jak i wiekszosci komputerow markowych. Pewnie zalezy po prostu, ktory
sprzedawca ma klopoty ze zbytem (czytaj: kiepski towar, ktorrego trzeba sie
pozbyc). Ale klient zadowolony, bo ma wszystko taniej i no ci astronauci :).