Re: plytka...

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 20:16:36 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) napisał(a):

[...]
>A zauważyłeś, jakie miejsce dla siebie proponował? :)

Oczywiście. Pytanie jest cokolwiek niezręczne, bo każdy (znaczna
wiekszość) instalujący nowy program stara się unikać katalogu
"PF" zatem jeśli by proponował inny, nikt by na siłę nie pchał do
PF. Co wiecej, mnie on umieścił w podkatalogu z długą nazwą:
<Program Files/Microsoft Office/*.*>.

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl