problem ze starym dosem

Autor: P_at_WEL
Data: Mon 25 Aug 1997 - 14:17:38 MET DST

Mam problem przy uruchamianiu komputera, wybiram alboe win albo dos, po
wybraniu dosa komputer tylko informuje mnie ze system Dos sie uruchamia ale
to wszystko pozniej nic sie niedzieje. Uzywam Win95.
Co jest pzryczyna?Nadmieniam iz ostatnio mialem klopoty z win i wtedy
startowal mi tylko win w trybie awaryjnym ale to juz jest naprawione.
I jeszce jak odnstalowan Win95 do czysta, tzn wiem ze powinien byc plik
udo95.dat i po jego nacisnieciu Win95 powinien sie odinsatlowac ale umnie
go niema. jak to zrobic.
Mysalem wogule sformatowac dysk i zainstalowac wszystko os nowa ale tylko
win mam na cd a jak to zrobic z dosem , kupujac komputer mialem juz
zainstalowany dos7.0
Pozdrawiam

--
P_at_WEL