Re: T1 Jak to sie je??

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 14:21:26 MET DST

Rafal Stefanowski wrote:

> Nie, siec lokalna mam podpieta do T1.
> Oczywiscie w Ameryce
> --

Jasne.
W kazdym razie, stosowany w Europie system E1 (odpowiednik
amerykanskiego T1) jest raczej trudno osiagalny w Polsce.
Jak pisalem, z taka usluga powinno wystapic TPSA, ew.
inni operatorzy telekomunikacyjni. Poczatkowo skorzystaja z
tej uslugi firmy zwiazane wlasnie z telekomunikacja.
Kanal E1 mozna wykorzystac takze do podlaczenia telefonow
calej firmy (2Mb/s to 30 kanalow telefonicznych - na srednia
firme wystarcza). Oczywiscie wchodzi tez w gre podpiecie
do Internetu - o ile po drugiej stronie lacza bedzie
provider.
I jeszcze jedno: z racji predkosci 2Mb/s i stosowanego zlacza
G703, nalezy zapomniec o wszelkim powinowadztwie do numeru
0202122 (po stronie klienta).