Re: problem ze starym dosem

Autor: Tobiasz (tobiasz_at_cyberia.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 14:38:29 MET DST

P_at_WEL <koRnac_at_su.onet.pl> wrote in article
<01bcb150$b4d3a300$e5aeccc2_at_p-wel>...
> Mam problem przy uruchamianiu komputera, wybiram alboe win albo dos, po
> wybraniu dosa komputer tylko informuje mnie ze system Dos sie uruchamia
ale
> to wszystko pozniej nic sie niedzieje. Uzywam Win95.
> Co jest pzryczyna?Nadmieniam iz ostatnio mialem klopoty z win i wtedy
> startowal mi tylko win w trybie awaryjnym ale to juz jest naprawione.
> I jeszce jak odnstalowan Win95 do czysta, tzn wiem ze powinien byc plik
> udo95.dat i po jego nacisnieciu Win95 powinien sie odinsatlowac ale umnie
> go niema. jak to zrobic.
> [...]
Sformatuj dyskietke z atrybutem /s, przenies na nia wszyskie pliki od
CD-romu jakie masz w autoexec.bat i config.sys i zmien ich sciezki na A:,
skopiuj tez format.com,
 sys.com fdisk.com. Sprawdz czy na dyskietce nie ma wirusow, zrestartuj
system - po to aby sie ladowal z flopa - moze bedziesz musial zmienic to w
biose jesli nie masz ustawionego flopa na boot. teraz formatu z dyskietki
: a:\format c: /s
No to chyba na tyle, moze wczesniej zrob backup swoich prac

Tobiasz