Re: problem ze starym dosem

Autor: Pawel Dabrowski (paweldw_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 18:27:21 MET DST

On 25 Aug 1997 12:17:38 GMT, "P_at_WEL" <koRnac_at_su.onet.pl> wrote:

>Mam problem przy uruchamianiu komputera, wybiram alboe win albo dos, po
>wybraniu dosa komputer tylko informuje mnie ze system Dos sie uruchamia ale
>to wszystko pozniej nic sie niedzieje. Uzywam Win95.
>Co jest pzryczyna?Nadmieniam iz ostatnio mialem klopoty z win i wtedy
>startowal mi tylko win w trybie awaryjnym ale to juz jest naprawione.
>I jeszce jak odnstalowan Win95 do czysta, tzn wiem ze powinien byc plik
>udo95.dat i po jego nacisnieciu Win95 powinien sie odinsatlowac ale umnie
>go niema. jak to zrobic.
> [...]

 Wyglada mi to na sprawke jakiegos wirusa. Najlepiej sprawdz dysk
programem antywirusowym z zabezpieczonej dyskietki startujac z niej
komputer. Ale jezeli takiej dyskietki nie masz to sproboj uruchomic
komputer wciskajac F8, (zaraz po tabelkach) nastepnie shith+F8
i "tylko wiersz polecen" , wszedzie dawaj "nie". Efektem tego powinno
byc uruchomienie sie Dosa bez zadnych sterownikow.