Re: Front Page 97, Corel WebDesigner i inne edytory Wysiwyg

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 01:09:32 MET DST

Odpowiem tylko na pierwsze (i chyba najwazniejsze) pytanie
Podczas instalacji wybierz instalacje "custom" tam
sa trzy krzyzyki do zaznaczania (FP, Server jakistam, i cos jeszcze)
Ja mialem ten problem bo nie zaznaczylem opcji "Server"
Odinstaluj sobie FP z tym "serverem". U mnie zadzialalo
NAPISZ CZY MIALEM RACJE !

pozdrawiam
Kornel Zieliński
corelek_at_polbox.com

Michal Zielinski <hubble_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<199708242015.WAA15294@_uucp.polbox.com.pl>...
> Zainspirowany toczaca sie dyskusja na temat Edytory Wysiwyg a edytory
> tekstowe, wyciagnalem i zainstalowalem FrontPage 97.Zainstalowal sie
> pieknie , problem pojawia sie pozniej - uruchamia sie FP Explorer ,
Kreator