Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 12:06:58 MET DST

On 23 Aug 1997 12:57:47 GMT, "Kornel Zielinski"
>Mam jedno nurtujace mnie od wczoraj pytanie.
>Podobno przepustowosc na kablowej to 4MB/s (jak sie
>mylo to szybko poprawic !!).

zeby uscislic: 4Mb/s. bity, czyli jakies 500MB/s.
Prawdopodobnie, bo i 32Mb/s jest mozliwe.

W dodatku to jest razem dla wszystkich na jednym kablu :-)

>I tu problem.
>Powiedzmy ze chce polaczyc sie z serverem w Niemczech.
>Pakiety przelatuja przez mój super-szybki TV-kabel i w koncu trafiaja do
>waskiego gardla jakim sa kable TPSA. Wiec po co mi taki szybki kabel. Jak
>to i tak 80% moich polaczen MUSI przechodzic przez kable TPSA???

Ano dokladnie tak.
Z malym zastrzezeniem, ze jesli provider wystawi newsserwer, ftp,
w3cache - to od niego sciagniesz 200KB/s.

Albo skorzystaz z innych polskich serwerow, i wtedy na te 30KB/s
mozesz spokojnie liczyc.

J.