Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 13:37:44 MET DST

Czyli w sumie warto zastanowić sie nad kupnem
"TV kabel Internetu". Bo nawet gdyby przyjeło sie
wariant najbardziej pesymistyczny (30KB/s) to jest to bardziej oplacalne
od kożystania z uslug molocha jakim jest TPSA (SUX!).

Pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<33ff8606.4865530_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> On 23 Aug 1997 12:57:47 GMT, "Kornel Zielinski"
>
> zeby uscislic: 4Mb/s. bity, czyli jakies 500MB/s.
> Prawdopodobnie, bo i 32Mb/s jest mozliwe.
>
> W dodatku to jest razem dla wszystkich na jednym kablu :-)

Jak