Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 14:57:47 MET DST

Mam jedno nurtujace mnie od wczoraj pytanie.
Podobno przepustowosc na kablowej to 4MB/s (jak sie
mylo to szybko poprawic !!). I tu problem.
Powiedzmy ze chce polaczyc sie z serverem w Niemczech.
Pakiety przelatuja przez mój super-szybki TV-kabel i w koncu trafiaja do
waskiego gardla jakim sa kable TPSA. Wiec po co mi taki szybki kabel. Jak
to i tak 80%
moich polaczen MUSI przechodzic przez kable TPSA???

Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Michal Zielinski <hardware_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<199708231127.NAA04117_at_www.kki.net.pl>...
> Znaczy to , ze wszystkie wzmacniacze , rozgalezniki, itp osprzet zostaje
wzbogacony o kanal zwrotny , ktorym przychodza informacje od
klienta(uzytkownik) do servera.