Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 11:05:46 MET DST

W sumie to masz racje, ale nawet gdy bedzie zageszczenie - tak
jak ty mówisz 15 tyś ludzi to transfer nie spadnie do takiego żałosnego
poziomu jaki jest na kablach TPSA.

Pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a) w artykule <5toq0j$iu2_at_info.nask.pl>...
> Grzegorz Bialas wrote in article <5tmqgd$nnh_at_info.nask.pl>...
Jak