win95, procesor, wiatrak...

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Fri 22 Aug 1997 - 17:42:52 MET DST

On 1997-08-21 5tfc6m$opr$3 said:
>Jezeli pewne urzadzenie jest znane Linuxowi, to czesto jest ono
>ponownie inicjowane (np. urzadzenia SCSI) lub rekonfigurowane ze

Jest to zrozumiale jesli zalozymy ze procedury BIOS
"nie pasuja" do wielozadaniowosci i moga stanowic
przeszkode w poprawnej jej realizacji. Prawdopodobnie
dlatego wlasnie MDOS podstawia swoja obsluge INT13 ...

>Tak, ale zle dzialajacy program mozna wyrzucic, zas w przypadku
>BIOSu moze sie to nie udac (zakladajac to samo srodowisko sprzetowe

Nie zajmuje sie skladaniem komputerow dla
ludzi wiec mam male doswiadczenie ale sam
sobie skladalem juz pare i tylko w jednym
BIOS AWARD spotkalem blad przeszkadzajacy
w pracy wielozadaniowej. Slyszalem natomiast
o bledach majacych wplyw na szybkosc transmisji
po RS232 ale nie mialem okazji doswiadczyc
tego osobiscie ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive