win95, procesor, wiatrak...

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 18 Aug 1997 - 09:36:57 MET DST

On 1997-08-15 5t1boc$t7r$1 said:
>lepiej APM nie uzywac. Niestety, do obslugi APM uzywany jest BIOS,
>a ten jak wiadomo, jest pisany przez niewiadomych programistow i
>jego jakosc jest co najmniej nieustalona, a w wielu przypadkach --
>watpliwa. Trzeba sobie przy okazji zdac sprawe, z mysla o jakich
>srodowiskach operacyjnych tworzony jest kod BIOSu.

Nie podoba mi sie taka interpretracja ... Kazdy kod moze
zawierac bledy i dotyczy to takze BIOS. Poniewaz tego kodu
nie jest az tak wiele wiec przymujac, ze liczba bledow na
jednostke objetosci kodu jest stala mozna sie spodziewac iz w BIOS jest
_malo_ bledow. BIOS jest pisany przez firmy i bywa roznej jakosci
stad pewne zalecenia do korzystania z plyt z BIOS Award np.
Mialem plyte z BIOS Award z bledem powodujacym bledy w
transmisji szeregowej przy wlaczonym przelaczaniu szybkosci
Turbo z klawiatury ale nie uwazam, ze wszystkie BIOS'y Award
sa do kitu. Plyta Tomcat III, ktora uzywam obecnie nie ma tego
bledu choc BIOS tez jest Award'a ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;30;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive