USRobotics 56k

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 18 Aug 1997 - 09:36:35 MET DST

On 1997-08-15 KARPIO said:

>Widac kolega nigdy nie pracowal na ZOOMie, a 10min pozniej na
>Coureirze. Niestety roznice widac w kazdych warunkach :>

Osobiscie nie korzystalem z ZOOM'a ale laczylem
sie z tym modemem testowo (V.32bis) ... stad wiem
ze jest raczej "twardy" a do niektorych warunkow za twardy
Zyxel jest "miekki" i do wielu zastosowan za miekki a
Courier to, do ktorej kategorii zaliczyc tanich profesjonalnych
czy drogich powszechnego uzytku?? :-)))
Pod opieka mam lacza pracujace na ACTIVE V32bis i Codex'ach
V.34 i niedlugo bede uruchamial nastepne lacze prawdopodobnie
na ACTIVE V.34. Na komputerach dostepowym mam ACTIVE V32bis
z ktorym lacza sie ludzie korzystajacy glownie
 z ZOLTRIX'ow i ACTIVE i pracuja na
laczu be problemow po przeniesieniu numeru z 18 na 670.
Nie znam oczywiscie stanu lacz w calym kraju ale w rejonie
Warszawy gdzie mam do czynienia z laczami TPSA nie widze
powodu aby pracownik kupowal sobie Courier'a do zdalnej
pracy przez modem. W zasadzie wystarcza Zoltrix V.32bis
choc ACTIVE jest lepsze jesli lacze nie jest idealne ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive