Re: win95, procesor, wiatrak...

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 04:45:23 MET DST

Tomasz Winiecki napisał:

> No masz niezly problem. Ale ja na Twoim miejscu bym przeinstalowal
>Windoze. Tez tak mialez ze po zainstalowaniu jakiegosc oprogramowania
>ciagle mi sie cos sypalo. Ale jak zainstalowalem jeszcze raz win95 to
>problem znikal. wiem ze to troche roboty ale coz. Jestesmy karmieni tak
>duza iloscia oprogramowania Beta i innych z bledami ze po prostu to
>wszystko ma sie prawo powiesic !

To ja wieeeem ;) Ale widzisz, mnie *działało* - do wczoraj, do zmiany wiatraka!
Jakoś parę miesięcy temu skonfigurowałem sobie windę na tyle dobrze, że nie
miałem żadnych większych problemów z oprogramowaniem. Netscrape się czasem
wiesza, ale on to już ma w charakterze. Więc chodzę koło windy na palcach, nie
instaluję niczego jeśli nie muszę koniecznie, wersje beta i pre-release (NS,
MSIE etc.) omijam z daleka... Zgadzam się z Tobą co do zasady, ale w tym wypadku
to byłby dziwny zbieg okoliczności - żeby akurat 5 minut po wymianie wiatraka
jakiś soft dostał czkawki.

marek

--
Marek Jedliński  UŁ, Instytut Anglistyki, tel/fax (42) 366337
eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net | http://www.lodz.pdi.net/~eristic/