Re: He, he The End

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 16:11:33 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

AA> wynika JEDNOZNACZNIE z kontekstu.
RZ> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
RZ> Albo jednoznacznie albo z kontekstu ? Musisz sie zdecydowac.

Ach ta interpunkcja. Postaw przecinek przed z.
W Lodzi to mowia na to "czep sie tramwaju" ;-)

RZ> Brak konsekwencji w uzywaniu kB i KB i kb

No brawo to i ty dostrzegasz ten problem

RZ> powoduje, ze ludzie juz sami nie wiedza o co chodzi.

No i zamiast sprawe przedyskutowac dopuszczono do glosu ignorantow
dla ktorych problem ten byl (jest) banalny ;-).

RZ> I tu jest problem a nie w twoich genialnych KABITACH.
Po pierwsze nie moje. Norme (PN) juz cytowalem.
A KABIT...hm. Kiedys uczono mnie mnemotechniki. Widac, nie na "dzis" to
metoda (albo nie na tych).

AA> Tyle, ze jak zdaje sobie sprawe, niemozliwe jest jej wdrozenie
AA> (marginalny zasieg jak i zainteresowanie dyskusja).

RZ> Nie trac nadziei. Uklad SI tez sie wdrazal 10 lat. :)

Ja nie mam problemow. Inni je maja. Myslalem, ze mozna im pomoc. Po to
miala byc ta dyskusja. Przeciez wiem, ze ci co ten problem rozumieja nie
maja klopotow z wlasciwym korzystaniem z tego co jest (kB,Kb...).
A latorosl ?. Co z nia ? Ma grzeznac w bagnie niedomowien ich starszych kolegow ?.

RZ> A i teraz sa z tym problemy. Dla przykladu moi studenci
RZ> po obliczniu roznicy temperatur np 15 stopni Celsjusza
RZ> dawaj go przeliczaja i mi wmawiaja, ze roznica temperatur
RZ> wynosi 273+15 = 288 stopni Kelvina.

Zatrwazajacy poziom tej uczelni. Zgaduje panstwowa ? ;-).
I co ma oznaczac ten przyklad , ze uklad SI jest do d... czy , ze ci
co go wdrazaja i stosuja ?.

AA> ad1. 1 MB ( 1 Megabajt
AA> ad2. 1 kK ( 1 kiloKABAJT)
AA> ad3. 1 M ( 1 EMBAJT)

RZ> Przestan juz z tym.

Poki karty w grze !
Aha moze byc jeszcze 1 KkB ( 1 Kakilobajt -1024*1000 bajtow).
Ach ta mnemotechnika !. Jakie to proste i oczywiste.

RZ>Napisz artykul do Informatyki albo PCQuriera
Od pisania artykulow to oni maja tam takch, ze my im do piet
nie siegamy. Tylko tu mozemy sobie tak popisac ( niektorzy to strosza
i pawie piorka). By i ciuteczke sie od siebie nauczyc.

AA>i jest jednoznacznie dla kazdego z przypadkow.
RZ> Albo jednoznaczne, albo wynika z kontekstu. Zdecyduj sie.

Co tobie ?. Powtarzasz sie ;-) ?

    Pozdrawiam
                         A.A.
PS.
The End to ja dopisalem. A ze niektorych ponosi to nie moja wina.
Temat "KABIT i EMBAJT propozycja normy" mial przejac tresc watku He,he.
Pozywiom - uwidim.
                             A.A.