Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 21:55:46 MET DST

Rafal D wrote:

> Od czasu do czasu pod Win'95 slychac jak staruje sie ponownie
> Caviwar 1.6GB "tyrkocze" tak jak przy starcie komputera.
> Czy slyszal ktos cos o takim zachowaniu?

Mam to samo ale ze wzgledu na to, ze nie wyczuwam zadnych zapachow
mniemam, ze to Windoziejedynie burczy w brzuchu. Boje sie o pozniejsze
efekty :-)
A tak na serio, to byc moze, Win'95 co jakis czas (?) aktualizuje sobie
plik wymiany(?) jedynie sobie(?) znana,
zoptymalizowana metoda, stad ten terkot - blokujac przy okazji inne
zadania (nie dziala klawiatura, mysz itd).

          Pozdrawiam
                           A.A.