Re: He, he The End

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 03:00:09 MET DST

At 02:30 08-13-97 +0200, you wrote:

>Ach ta interpunkcja. Postaw przecinek przed z.
>W Lodzi to mowia na to "czep sie tramwaju" ;-)

  Ale nie uzywa sie miedzy uprzjmymi ludzmi.

>Zatrwazajacy poziom tej uczelni. Zgaduje panstwowa ? ;-).
>I co ma oznaczac ten przyklad , ze uklad SI jest do d... czy , ze ci
>co go wdrazaja i stosuja ?.

  To jest przyklad, na kilka rzeczy na raz:

1) Uklad SI jest w tym miejsu niepraktyczny

2) Studenci w sredniej szkole zostali go nauczeni
   i stosuja z mordercza konsekwencja.

3) Nawet jak sie cos dobrze wymysli to ludzie moga
   tak przekrecic, ze tworca moze osiwiec jak zobaczy
   dzielo rak swoich.

To jest dla ciebie takie memento

>Co tobie ?. Powtarzasz sie ;-) ?

  To zeby bardziej przemowilo.

> Pozdrawiam
> A.A.
>PS.
>The End to ja dopisalem. A ze niektorych ponosi to nie moja wina.

  Oj zeby juz nastapil