Re: He, he The End

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 19:21:47 MET DST

At 15:38 97-08-11 +0200, you wrote:
>MD - Milosz Danielewski vs AA - Andrzej Abraszewski

  Zamierzalem sie nie wlaczac w te dyskusje ale ...
  Powiem ze twoja propozycja robi wiecej zamieszania
  niz rozwiazuje problemow. Howgh.

>A moja propozycja to wszystko rozwiazuje. I nie narzuca niczego
>arbitralnie lecz powoduje, ze dana wartosc
> wynika JEDNOZNACZNIE z kontekstu.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  Albo jednoznacznie albo z kontekstu ? Musisz sie zdecydowac.

  Brak konsekwencji w uzywaniu kB i KB i kb powoduje, ze
  ludzie juz sami nie wiedza o co chodzi. I tu jest problem
  a nie w twoich genialnych KABITACH.

> Tyle, ze jak zdaje sobie sprawe, niemozliwe jest jej wdrozenie
> (marginalny zasieg jak i zainteresowanie dyskusja).

  Nie trac nadziei. Uklad SI tez sie wdrazal 10 lat. :)

  A i teraz sa z tym problemy. Dla przykladu moi studenci
  po obliczniu roznicy temperatur np 15 stopni Celsjusza
  dawaj go przeliczaja i mi wmawiaja, ze roznica temperatur
  wynosi 273+15 = 288 stopni Kelvina.

> A.A.
>PS.
> ad1. 1 MB ( 1 Megabajt
> ad2. 1 kK ( 1 kiloKABAJT)
> ad3. 1 M ( 1 EMBAJT)

  Przestan juz z tym.
  Napisz artykul do Informatyki albo PCQuriera

>i jest jednoznacznie dla kazdego z przypadkow.

  Albo jednoznaczne, albo wynika z kontekstu. Zdecyduj sie.

--
Romek