Re: _Jaka_p=B3yta_pod_K6-200_

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 10:23:24 MET DST

On Mon, 11 Aug 1997 21:34:43 +0200, Bartek Kaczynski <bart_at_polbox.com>
wrote:

>Pewnie chcialbys zyc w erze monopolisty (wystarczy mi TePsa kochana) na
>procki i zeby ceny byly na poziomie sprzed roku, bo nagle Amd i Cyrix
>podgrzaly atmosfere?! I co! i czekamy az MMX bedzie kosztowal 100
>dolcow...Pewnie mi odpowiesz, ze uzywasz DEC'a lub Motorole? lub Intela,
>ktory lubi robic bledy w kazdej generacji Pentiumow (takze pro i II)...

Spoko, po co te nerwy, zabraklo Ci zimnego piwa w lodowce ? ;-))

> Nie to ze AMD 486 byl lepszy od Intela...Szkoda ze tak nie
>zostalo...

Szkoda, wielka szkoda, wlasnie to mialem na mysli w poprzednim liscie

>Zazdroszcze tylko Intelowi, ze ma FPU prockow lepsze od
>konkurencji...

Wlasnie przez niezgodnosc FPU na AMD i Cyrixach walily sie programy FK

>Ale poczekamy i zobaczymy, czy pomysl z Slot 1 i
>PentiumPRO (socket 8 juz powoli przegrywa z AMD k6) wypali, a
>konkurencja dalej mysli o nowych procesorach opartych na socket 7 (np
>Cyrix M3)...Ja wroze 7 dlugi zywot...
> Nie chcialbym wywolywac dyskusji nt prockow (ktory lepszy),

Ja tez nie, dlatego koncze

>gdyz nie da
>sie uzyskac opinii ze ten i ten jest lepszy pod kazdym wzgledem, intel
>dla inzynierow i wymagajacych graczy (quake, bo fpu), ale cyrixy i amd
>pod wingroza bija intela...

I chwala im za to
> _bartek
>--
>--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo-----------
>mailto:bart_at_polbox.com & kaczy_at_hotmail.com
>http://free.polbox.pl/b/bart -under construction

Pozdrawiam
Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl