Re: Jak TPSA nalicza haracz?

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 05:49:52 MET DST

Marcin Jackowski <Marcin_Jackowski_at_uoo.univ.szczecin.pl>
napisał(a):

>5 razy w miesiacu trafilo sie tak ze rozmawialem po 3 rozmowy
>jednoczesnie !!!

I co? Zareklamowales? Sadząc z dalszej tresci to nie, bo po co
bys uzywał jakichs magicznych zaklec?

>Otoz gdy pracujecie w Win95 i nie chce wam sie najpierw naciskac
>przycisku rolacz a potem dopiero komputera ( od razu wylaczacie
>komputer ) to efektem bedzie to ze impulsy beda wam dalej naliczane !

O własnie tu powyzej. O co chodzi? Wyjasnij mi proszę. To znaczy,
że jak się rozlaczysz to sie nie rozlaczyles? To przekracza
mozliwosci mojej percepcji. I gdzie ten przycisk ro(z)lacz jesli
gdzie indziej niz komputer, ktory naciskamy potem rozlaczajac go
od razu?

>Taaa, sprawa conajmniej wkur@#$ca ale mam sposob. Po kazdym
>internetowaniu dla pewnosci dzwonie sobie na jakis bezplatny numer
>0800... , ot tak dla sprawdzenia......

I jeszcze jedno zaklecie... To uwazasz, ze jak masz sygnał
zgłoszenia centrali (taki buczek - sygnal ciagly), to jestes
jeszcze połaczony z poprzednim rozmowca - a co gorzej, jak
piszesz z trzema naraz? I jeszcze - jak dzwonisz: telefonem czy
komputerem, który wylaczyles a jestes trzykrotnie polaczony?

Teraz juz wiem co to jest czwarty wymiar: polaczenie windy
z trzema rozmowcami... naraz...

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl