Re: Zeszlo na windowsy: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 01:35:09 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>no coz. to juz zmartwienie klienta. ale na taka instalacje trudno podpisac
>gwarancje. zwlaszcza ze firma w licencji sama tej gwarancji sie wypiera.

>no coz. klient nasz pan. on placi, on wybiera. jednak uwazam za stosowne
>poinformowanie go o kilku faktach.

Dobrze powiedziane! Panie Szyszlo, mam rade: rzuc Pan wszystko w
cholere i przyjedz tu, do Ameryki. Idz pan do BellSouth, Bell
Atlantic, czy innego Chase Manhattan Bank i naswietl Pan im sprawe. Na
pewno Pan ich przekona zeby przeszli na OS/2. Oni, biedaczki, nie
wiedza co i jak zrobic. Tacy spece jak Szyszlo na pewno im sie
przydadza. Jeszcze raz, w imieniu Ludzkosci: Panie Szyslo, nie marnuj
Pan taletu, na milosc Boska!!!!

>jak se poscielesz, tak sie wyspisz. wystarczy skonfigurowac :)

No wlasnie! Po co placimy jakemus baranowi $1K dziennie zeby zrobil to
co ma zrobic, skoro taki baran nie dorownuje Panu Szyszlo nawet do
piet! Ponawiam powyzszy apel: Panie Szyszlo nie mysl Pan tylko o
sobie! Inni Pana potrzebuja!!!

A.L.