Zeszlo na windowsy: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 10:06:01 MET DST

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Tego rodzaju idiotyczna dyskusje juz prowadzilem. Moze i Oracle chodzi
>na czyms tam. Ale nie chodzi IBM Smalltalk,

faktycznie ta dyskusja jest idiotyczna. Smalltalk pojdzie na OS/2 :)
tez wydajniej niz jakies tam windowsy.

>a to zalatwia sprawe.

a jakze. w calej rozciaglosci :)

>Poza
>tym, sprawe zalatwia klient: chce zeby mu zrobic na NT z tego prostego
>powodu ze uzywa NT i za nic innego nie bedzie placil.

no coz. to juz zmartwienie klienta. ale na taka instalacje trudno podpisac
gwarancje. zwlaszcza ze firma w licencji sama tej gwarancji sie wypiera.

>Niestety, maja klopoty z pokonaniem
>oporu materii.

no coz. klient nasz pan. on placi, on wybiera. jednak uwazam za stosowne
poinformowanie go o kilku faktach.

>Poniewaz pracuje na NT, HP-UX i AIX, to moge sobie
>wyrobic zdanie nastepujace: praca pod NT jest 3 rzedy dlugosci
>prostsza i przyjemniejsza niz pod dowolnum rodzajem UNIXa.

jak se poscielesz, tak sie wyspisz. wystarczy skonfigurowac :)

>Jak ktos ma
>inne doswiadczenie, to juz nie moja wina.
>
>A.L.

moja tez nie :)))
pozdrawiam,

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |