Re: HDD plyta i procesor

Autor: worlin (XXXworlin_at_ckzeto.com.plXXX)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 09:34:30 MET DST

yehu <yehovy_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bca679$b47a5160$LocalHost_at_piotrkru>...
> Witam
> Kolejne pytanie
> Musze tez zmienic chyba plyte , bo kuzynek (dostal po gebie :>) podszas
> mojej nieobecnosci samowolnie dokonal upgrade biosu , tylko ze cos skopal

> Taki jeden fachman powiedzial mi ze moja plyta to odpad z produkcji i
bios
> byl tak spreparowany zeby toto jakos chodzilo ale teraz mogila (wiesza
sie
> czesto jak diabli co piate wlaaczenie mam komunikat ze sa slabe baterie i
> "press f1 ....to " bateryjke wymienilem na nowke i dalej g... , zwarc
> [...]
ja bym sie jeszcze z plyta nie poddawal - sprobuj wrocic do poprzedniego
biosa
plyta z MMX ? to jest cecha procesora - chyba ze chodzi ci o plyte z
rozdzielonym zasilaniem -- ASUS TX ? a dysk to moze QUANTUM 4G za 1000 ?